Łukasz Aranowski - strona domowa!
zdjęcie Przez całą wędrówkę towarzyszyły nam piękne widoki. Tu widok pogórza Bieszczadzkiego z pasma Żukowa.
Tutaj widać nas na paśmie Żukowa pierwszego dnia naszej wędrówki. Zmęczeni podziwiamy widok ze zdjęcia wyżej. zdjęcie
zdjęcie Nasz pierwszy nocleg gdzieś na Bukowinie pod Żukowem.
Następnego dnia wędrówka wiodła dziką doliną potoku Czarnego. W sumie więcej szliśmy bez butów niż w butach... zdjęcie
zdjęcie Ciężki to był dzień - woda i woda i woda...
Nieliczne odpoczynki trzymały nas przy życiu. zdjęcie
zdjęcie Następnego dnia przeszliśmy całe pasmo Otrytu i po zejściu do szosy podjechaliśmy do Pszczelin. Na zdjęciu - w oczekiwaniu na PKS.
Ponieważ oczekiwanie się dłużyło wymyśliłem konkurs - stawiam dużą Coca-Cole temu, kto w najkrótszym czasie pokona rurę przepustową w rowie pod przystankiem. zdjęcie
zdjęcie Nasz pierwszy cywilizowany nocleg. Pole namiotowe w Pszczelinach na szczęście w maju jeszcze jest bezpłatne.
Bukowe Berdo - Ci co byli pierwszy raz w Bieszczadach zwiesili szczęki do samej ziemi. :-) zdjęcie
zdjęcie Piękne widoki aż zmuszały do fotografowania się na ich tle...
A to już dzień następny - robimy na lekko Koronę Bieszczadów - widok z Halicza na Tarnicę. zdjęcie
zdjęcie Nie wytrzymałem stonkowiska. Niestety - połoniny są piękne, ale w górach poza pięknem szukam ciszy. Zarządziłem odwrót i nie minęło 3 godziny jak znaleźliśmy się w cichym i spokojnym Łupkowie. Inny zupełnie świat... Nocowaliśmy koło pięknie położonego schroniska.
Cisza, zachód słońca, świerszczy koncerty... Nasze dziewczyny popadły w bardzo romantyczne nastroje. zdjęcie
zdjęcie Po bardzo długim dniu wędrówki kolejny nasz nocleg wypadł w Jasielu. Piękna dolina po starej wsi łemkowskiej.
Od razu wzięliśmy się do przygotowywania posiłku. Zachodzące słońce tworzyło niepowtarzalny klimat. zdjęcie
zdjęcie Rano zaczęliśmy od rozegrania małego meczyku. Trasa czekała nas niedługa więc można sobie było pozwolić...
Ostatnie dni naszego pobytu spędziliśmy w Jaśliskach. To zdjęcie zrobiliśmy gdy zmierzaliśmy do Jaślisk z Polan Surowicznych - przedostatniego miejsca naszych noclegów. zdjęcie
Poprawny XHTMLPoprawny CSS
Powrót do strony głównej
Ostatnia zmiana: 3 kwietnia 2023 r.